Denne vejledning vil vise dig, hvordan du kan tilslutte din ladeboks i Imput Appen. Pt. understøtter vi Easee (Home, One og Lite) samt Zaptec Go. Kontakt vores kundeservice, hvis du gerne vil have vi undersøtter netop din ladeboks. Kontakt kundeservice
1. Tryk på start “Tilføj ladeboks”
På din oversigts siden har du mulighed for at tilføje en ny ladeboks til appen. Her har du mulighed for enten at oprette din egen ladeboks, eller tilmelde dig et eksisterende anlæg.


2. Udfyld informationer omkring opladeren
For at kunne forbedre din bruger oplevelse, skal vi have nogle informationer omkring din ladeboks. Først skal du vælge hvilken din ladeboks producent og model, samt hvilken effekt din ladeboks er blevet installeret med. Efterfølgende kan du navngive din ladeboks, og fortælle os hvor den er placeret. Alle disse informationer kan rettes på senere tidspunkt.


3. Vælg anlæg
Hvis det er første gang du opretter en ladeboks, eller ikke er administrator af et anlæg, ville vi automatisk oprette et nyt for dig. Har du allerede et, ville du have mulighed for at vælge det, eller oprette et nyt. Et anlæg giver dig mulighed for at dele ladeboksen med andre bruger på Imput platformen.

4. Forbind ladeboks til Imput
Tillykke, din ladeboks er nu oprettet hos Imput. Før vi kan begynde at modtage data fra den, skal du først integrere den til vores system. Dette gør du ved at trykke på “Forbind Ladeboks”, og herefter logge ind på din konto hos producenten. (Vi gemmer aldrig dine login oplysninger i vores system)


5. Vælg ladeboks og forbind
Efter du har logget ind, ville du kunne se alle de ladebokse du har forbundet til din konto hos ladeboks producenten. Vælg den ladeboks du ønsker at forbinde, så klarer vi resten.

Din ladeboks skulle nu gerne være forbundet til vores system, og du skulle gerne kunne starte opladninger. Skulle der opstå nogle problemer under opsætningen, kan du altid kontakte vores kundeservice.